Thursday, November 5, 2009

ett hål i mitt hjärta.

alla tankar gör mig vansinnig och yr. jag försökte igår sätta ord på hur det känns, men allting slutar bara i en massa osammanhängande ord som jag knappt förstår själv hur dom kunde komma ur min mun. det lät ju faktiskt riktigt bra i huvudet.
känns som att dagen i övrigt har varit skaplig. förutom alla tankar som gjort mig yr, men det börjar bli en vanesak det också - precis som mycket annat liksom. nu ligger jag i soffan hemma hos mamma, det är där jag bor nu. eller ja, antingen här eller hos pappa. det är kaos och jobbigt. egentligen så borde jag försöka sova, men jag kan inte. tröttheten har inte nått mig riktigt ännu. så jag vet att det kommer bli jobbigt att kliva upp om åtta timmar.

och snälla du, sluta låtsas att du bryr dig.

No comments:

Post a Comment