Monday, November 9, 2009

nyss..


så hörde jag tidningsbudet släppa ner dagens tidning i brevinkastet, då är det morgon snart igen. jag ligger sömnlös på soffan hos mamma som vanligt. det går helt enkelt inte att somna, vilket gör mig galen. jag minns inte när jag sov en hel natt i trygghet sist. det var alldeles för länge sedan. just nu så saknar jag a så att det gör ont i hjärtat, jag vill bli omhållen av dom armarna igen och känna den där tryggheten som var. men det är över nu. och ibland undrar jag om valet var fel, men det får jag väl aldrig reda på? om tre timmar är det dags för dom andra att kliva upp, så även för mig att vakna men förhoppningsvis kunna somna om relativt på en gång. idag kommer att bli en jobbig dag det känns i magen som ömmar och gör ont. dags att försöka koppla bort tankarna igen och återgå till den mardröm som numera kommer till mig varje gång jag sluter mina ögon för att sova.. godnatt eller godmorgon, vilket du nu föredrar.

No comments:

Post a Comment