Saturday, November 21, 2009

veckans mål har väl gått sådär, lär jag väl säga. men positivare har jag nog varit till viss del. men allting tar väl sin tid, har jag fått lära mig. nu sitter jag bara här. väntar på att klockan ska närma sig åtta och jag får dra mig till jobbet. det blir nog bra. hoppas kvällen blir som igår.
lyssnar på winnerbäck, nu är det inte så speciellt långt kvar tills det är dags att infinna sig på läkerol arena. femte december, typ två veckor kvar. men först ska det bli lön och en vecka full med massor av jobb. jag längtar till lön, men det gör väl dom flesta. på måndag ska jag även ta bacon-sprutan. jag är nervös, rädd för att det gör ont och på hur jag kommer att reagera.
ehm, ja tramsigt kanske men. nu ska jag försöka fördriva tiden lite till. pusshej!

1 comment:

  1. VA I HELVETE??! man KAN inte blogga 21:a november och sen ALDRIG MER! I HELVETE! BLOGGA!

    ReplyDelete